Regulamin Ośrodka Wypoczynkowego Fajne Domki w Jezierzanach

Zasady wynajmu

  1. Dobę w Ośrodku Wypoczynkowym rozpoczynamy o godz. 15.00, kończymy o godz. 09.30. Zmiana godzin doby hotelowej możliwa jest wyłącznie w uzgodnieniu z wlascicielem.
  2. Dokumentem upoważniającym do korzystania z usług w naszym Ośrodku jest dowód wpłaty potwierdzający zapłatę zadatku na rachunek bankowy oraz potwierdzenie rezerwacji.
  3. Uregulowanie całkowitego kosztu pobytu ( gotówką) winno nastąpić w dniu przyjazdu.
  4. Przekazanie i oddanie domku następuje w obecności personelu Ośrodka.
  5. Ilość osób zakwaterowanych w domkach nie może przekraczać ilości osób mających opłacony pobyt. W przypadku stwierdzenia przebywania w domku osób nieuprawnionych, koszt ich pobytu ponosi osoba wynajmująca.

 

2. Zasady korzystania z obiektu

  1. Goście korzystający z usług ośrodka zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb pracowników ośrodka.
  2. Wszelkie usterki zauważone w trakcie użytkowania domku prosimy zgłaszać na bieżąco wlascicielowi.
  3. Za uszkodzone lub zagubione przedmioty oddane do użytkowania, a będące na wyposażeniu domków wczasowicze ponoszą pełną odpowiedzialność materialną.
  4. Szkody powstałe z winy wczasowiczów rozliczamy na miejscu.
  5. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w domkach przedmioty wartościowe i pieniądze. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania domku. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione poza domkiem, w tym na tarasie.
  6. Cisza nocna w godzinach od 22.00 do 7.00 rano.
  7. Osoby zakłócające spokój i porządek w Ośrodku mogą być usunięte bez prawa do jakiegokolwiek odszkodowania.
  8. Na terenie ośrodka zabronione jest:
    a) zakłócanie spokoju i wypoczynku, w tym odtwarzanie głośnej muzyki,
    b) palenie ognisk,
    c) nieprzyzwoite, wulgarne zachowania,
    d) zabrania się wystawiania mebli poza obręb werandy
    e) zaśmiecania i zabrudzanie ośrodka
  9. f) palenie wyrobów tytoniowych w domku
  10. W domkach zabrania się smażenia ryb.
  11. Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia ośrodka bez zwrotu kosztów.
  12. Osoby nie będące Wczasowiczami Ośrodka, a przebywające w nim po godz. 22:00 zobowiązane są do jego opuszczenia. Ewentualny dłuższy pobyt winien zostać zgłoszony właścicielowi.
  13. Parkowanie wyłącznie na miejscach parkingowych wyznaczonych do tego celu. Parking Ośrodka jest bezpłatny, niestrzeżony, brama zamykana na noc w godz. 22.00- 6.00. Ewentualne przyjazdy lub wyjazdy w godzinach .00-6.00 należy zgłaszać właścicielom.
  14. Właściciel ośrodka nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione na terenie ośrodka pojazdy ani znajdujące się w nich mienie.
  15. W przypadku zgubienia klucza do domku, gość zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia się do recepcji w celu wymiany zamka i uiszczenia opłaty zgodnej z usługą.
  16. Pobyt dzieci i młodzieży do lat 18 w Ośrodku dozwolony jest pod opieką osób dorosłych.
  17. Na terenie ośrodka obowiązuje ograniczenie prędkości do 20 km/h.
  18. Zezwala się na rozpalanie grilla wyłącznie w miejscach do tego przeznaczonych. Osoba rozpalająca grilla zobowiązana jest również do zagaszenia go i nadzorowania podczas palenia.
  19. Zadatek wpłacony na poczet rezerwacji przepada w momencie odwołania rezerwacji
  20. Zabrania się podłączania piecyków elektrycznych w domkach bez zgody właścicieli.
  21. Zabrania się mycia samochodów oraz pojazdów mechanicznych na terenie ośrodka.
  22. Prosimy o wynoszenie śmieci z domków do miejsc wskazanych na terenie ośrodka.
  23. W domkach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu.
  24. Zabrania się wrzucania do sedesu rzeczy innych niż papier toaletowy takich jak: podpaski, tampony, wata, lignina, folie, sreberka, wyroby gumowe, pampersy a w szczególności wilgotne chusteczki.
  25. W przypadku stwierdzenia zapchania kanalizacji osoba nie stosująca się ptk.28 pokryje w całości koszty jej odblokowania.

3. Plac zabaw

  1. Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 2 do 12 lat.
  2. Dzieci korzystające z placu zabaw muszą znajdować się pod opieka osób dorosłych.
  3. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice lub opiekunowie.

 

.Dokonując rezerwacji akceptujesz warunki regulaminu.